دانلود رایگان بازی Wheels of Steel Extreme Trucker 2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

انواع بازی های روز دنیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
amir hosin
10:7
چهار شنبه 24 آبان 1391

دانلود رایگان بازی Wheels of Steel Extreme Trucker 2

نوشته شده توسط در تاریخ یکشنبه، 8 اسفند ماه 1389

wheels of steel extreme trucker 2 (1).jpgنام بازی: 18 Wheels of Steel Extreme Trucker 2 - SKIDROW [BIN-CUE/Simulation/2011]
پلتفورم : pc
ژانر:مسابقه ای
سال انتشار: 14-01-2011
نوع  فایل : نامشخص
زبان: Eng
ناشر: ValuSoft
توسعه یافته : ValuSoft
درجه بندی سنی : E

قطعا با دیدن عنوان این مطلب  یاد بازی زیبای سلطان جاده ها می افتید.سلطان جاده ها یک بازی  با سبک و سیاق مسابقه ای و کاملا متفاوت از دیگر بازی های ماشین سواری ...!!! بعد از مدت ها و در تاریخ 11 ژوئن سال 2011 نسخه دوم بازی کامیون سواری 18 Wheels of Steel Extreme Trucker 2 منتشر شد و همه طرفداران سلطان جاده ها را مشعوف و شادمان کرد.در این بازی شما در نقش یک راننده کامیون هستید و باید مراحل بازی را با هوشیاری و البته اندکی زیرکی به پایان برسانید.از این جهت میگوییم زیرکانه به این علت که در این نسخه بر خلاف نسخه قبلی و بر اساس تقلیدی از سلطان جاده ها در صورت تخلف پلیس ها به دنبال شما می افتند...این بازی گرافیک مطلوبی دارد و در طراحی تک تک اجزا بازی دقت زیادی شده است.همانند سطلطان جاده ها شما در این بازی وظیف بردن کالایی را از جایی به جای دیگر را دارید که در این مسیر و بازه برای شما اتفاقاتی رخ میدهد...!!! این بازی شدیدا به واقعیت میل میکند.اگر چه بسیاری از قسمت های بازی از سلطان جاده ها تقلید شده است.در این بازی شما باید سوخت خود را کنترل کنید و قبل از اتمام آن باید به فکر سوخت گیری باشید که البته برای سوخت گیری به پول هم احتیاج داربد که این پول از بار های که جابه جا میکنید بدست می آید.در مواقعی که جاده به خاطر برف و باران لغزنده میباشد طبیعتا رانندگی سخت تر و مشکل تر میباشد.در حین رانندگی به علایم راهنمایی و رانندگی توجه لازم را داشته باشید تا توسط پلیس جریمه نشوید.البته شخصا معتقدم که ژانر این بازی بیشتر به  شبیه سازی نزدیک میباشد تا مسابقه ای... .!!! حقیقتا که در این بازی تمام موارد به درستی شبیه سازی شده است.تغییر آب و هوای محیطی بازی - تغیر و تنوع باز ها در این بازی به وفور دیده میشود.

دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب...
 
.
ادامه مطلب+Download


تعداد بازدید از این مطلب: 483
بازدید : 483

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









  • قالب وبلاگ
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی کده و آدرس game-net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • ارسال لینک

چگونه بازی هایی دوست دارید که در این وبلاگ بروز شود ؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بازی کده مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر